1deviceAfgelopen seizoen heeft DVVA een grote stap gezet door over te stappen op 100% PIN. Komend jaar zetten we een nieuwe stap met de tijd mee: de contributie-inning zal worden uitbesteed aan ClubCollect

In het verleden kostte het met name de penningmeester vaak veel tijd en moeite om alle contributies tijdig te innen. Dit resulteerde voor leden weliswaar in maatwerk via de e-mail, maar ook een zware belasting van de penningmeester, secretaris en ledenadministratie. DVVA ziet daar met de hulp van ClubCollect ruimte voor verbetering. ClubCollect is een organisatie die ruime ervaring heeft met het innen van contributies voor verenigingen. Dit samenwerkingsverband levert zowel de leden als DVVA voordelen op. Het voordeel voor jullie is het grote gebruiksgemak waarmee de betalingen voldaan kunnen worden en de mogelijkheid om gespreid te betalen (voor gespreid betalen wordt een klein bedrag in rekening gebracht). 

Via een ingebouwd systeem in ClubCollect zijn Arthur en ik nog steeds bereikbaar voor vragen over de contributie/facturen. Dus de service op maat en persoonlijke afhandeling blijft onverminderd bestaan! Ook eventuele restituties gedurende het seizoen kunnen via deze weg afgehandeld worden.

Wat betekent dit samenwerkingsverband concreet?

ClubCollect neemt de administratieve verwerking van de contributie-inningen over. ClubCollect zal via e-mail contact opnemen met alle leden (zorg er daarom voor dat de ledenadministratie recente en juiste gegevens heeft). De betaalverzoeken worden verstuurd via e-mail en SMS. Door op een link te klikken kom je op je persoonlijke betaalpagina van ClubCollect en hier kun je de factuur inzien, downloaden en betalen. Hier kun je ook kiezen om je contributie in één keer te betalen of in termijnen. De betalingen verlopen via automatische incasso of via iDEAL. Gespreid betalen kan alleen via automatische incasso. 

Uiteraard zijn Arthur en Jurriaan (resp. penningmeester@dvva.nl en secretaris@dvva.nl) bereikbaar voor vragen.